Dagens Converse: de vita

På beställning köpte brorsan med sig ett par vita Converse till mig från hans resa till New York hösten 2010.

Dessa är de snyggaste och mest användbara av alla mina Converse. De passar till nästan ALLT.

Vår, sommar och höst 2011 spenderades i dessa skor. De var bland annat med mig upp till Norrland för att hälsa på makens Converse som var där en sväng.

20130222-141321.jpg På hösten fick de följa med till Belgien för att hälsa på Macke när han var där.

20130222-141448.jpg Det syns inte så bra, men de var också med på bilden som användes när vi gjorde det facebookofficiellt att vi skulle bli 3, det var tidig vår 2012.

20130222-142033.jpgNär dessa är helt utslitna så blir det självklart ett par nya, det är ett måste i varje skoskåp.

20130222-142444.jpg

2 thoughts on “Dagens Converse: de vita

  1. Vilken hyllning till conversen! Jag har med mina vita converse till Nepal. Men efter några månader hær i dammet så ær de inte så vita længre… så de kommer nog att bli en del av Nepal nær jag åker hem…

    Kram på dej

Kommentera

