Dagens Converse: de gula

Dessa fick jag av min fantastiska man i födelsedagspresent ett år. Dock kan jag inte komma ihåg exakt vilket år det var, 2010 eller 2011. Macke hade uppmärksammat att jag ville ha ett par gula och det blev en fin överraskning. Dock var gult mer svårmatchat än vad jag trodde, men de har allt varit i bruk en hel del ändå.

Vi hade varit dåliga på att få med fötterna på bild under den här perioden så jag har svårt att påminna mig vilka äventyr de varit med på.

Hur som helst är de, så klart, väldigt fina och får gärna vara med mig i sommar.

20130220-175300.jpg

Kommentera

