Morgonpyssel

Didde ville få upp tidigt idag, det ville inte Macke. Inte jag heller egentligen, men jag får ju ofta sova lite längre än Macke på veckorna. Så nu sitter jag och Didde och morgonpysslar till barnvisor på spotify. Jag grejar med krympplast och Didde ängnar sig åt att inventera i lådan med fryspåsar, plastfolie med mera, eftersom Didde inte kan räkna så får väl jag göra det, men har inte orkat än. Men jag kan iaf säga att vi har några meter med fryspåsar.

20130209-072132.jpg

Kommentera

