December och januari

Som jag tidigare berättat så var inte december någon höjdarnånad vad gäller viktnedgång och promenader. Promenaderna var i princip obefintliga och jag gick upp i vikt! Blä.

Det har jag kompenserat med lite bättre statistik för januari. Promenaderna var inte jättemånga och inte heller jättelånga, men jag försökte ha ett lite högre tempo. Hur som helst så gick jag ner 2,2 kilo så det känns bra!

20130204-110425.jpgMin kurva har en förmåga att röra sig uppåt under helgen, men i helgen som gick skötte jag mig ganska bra och hade faktiskt gått ner lite grann. Ska bli skoj att se hur resultatet kommer se ut för februari.

Nu gäller det bara att fortsätta kämpa, de där jäkla graviditetskilona ska bort, även om det går trögt. =)

Kommentera

