En speciell vardag

Jag gillar att uppmärksamma årsdagar och idag är en sådan som är värd att uppmärksammas! Det är nämligen 13 år sedan jag lyckades snärja Macke!

Det finns ingen bättre än honom. Han är smart, snygg och omtänksam. Han passar mig som handen i handsken. Kan inte tänka mig ett liv utan honom. Dessutom har det visat sig att han är en grym pappa också!

Detta ville jag fira genom att ha maten redo när han kom hem från jobbet. Det blev tomat- och mozarellasallad till förrätt, sötpotatissallad med kryddkorv till huvudrätt och en riktigt chokladig GI-kladdkaka till efterrätt.

20130107-185648.jpg

20130107-185659.jpg

20130107-190217.jpg

2 thoughts on “En speciell vardag

Kommentera

