Månaden som gick

Jag upptäckte nu att jag har glömt att summera november. Har haft fullt upp med adventspyssel.

Under november månad så promenerade jag drygt 12 mil, och på Malins initiativ så utökades promenaderna med 2 stop med plankan. Mycket bra idé av Malin!

Nät halva månaden passerat så såg det bra ut på vågen och jag tänkte att om jag kan fortsätta i den här takten kommer det här bli bra. Men jag vet inte vad som hände där på mitten, men nu har jag tagit mig till samma vikt som för två veckor sedan. =)
Minus 1,5 kg är jag ändå nöjd med.

20121203-225136.jpg

Kommentera

