Nya traditioner

När jag berättade för min bror att vi köpt en gran och pyntat den så frågade han om jag inte lärt mig något om traditioner? Det gör man kvällen före julafton, enligt honom och mina föräldrar. Men nu har jag en egen familj och ett eget hus, då kan vi skapa oss våra egna traditioner. 🙂

Jag har aldrig längtat så mycket efter att få julpynta och idag har vi kört järnet inför första advent. Vi har lite kvar som får göras i morrn.

Det allra viktigaste är avklarat, och det är så klart julgranen!

20121201-190521.jpg

One thought on “Nya traditioner

Kommentera

