Mobilen är som ny igen

Äntligen har jag en hel baksida på mobilen igen. Jag har tappat den i golvet ganska många gånger men i början av oktober fick den nog och sprack.

Det gick bra länge innan jag gjorde något åt det och när jag väl fick tummen ur och bad brorsan inhandla reservdelen i Sthlm och skicka ner den till mig så blev det fel. Jag fick en för iPhone 4 och inte 4S, men efter lite brevväxling och ett par vändor till Torsgatan för Micke så är den äntligen på plats.

Jag är mycket nöjd att jag fixat det alldeles själv.

20121127-133844.jpg

Kommentera

